3542404 กลยุทธ์การตลาดในยุคดิจิทัล

Responsive image

3542404 กลยุทธ์การตลาดในยุคดิจิทัล

คำอธิบายรายวิชา
การวางแผนกลยุทธ์การตลาด รูปแบบกลยุทธ์ทางการตลาด และการบูรณาการกลยุทธ์การตลาดในยุคดิจิทัล การศึกษาและการจัดทำแผนกลยุทธ์การตลาดดิจิทัลของธุรกิจ

จำนวนการเข้าชม
8 ครั้ง
ผู้เข้าชมภายนอก
0 ครั้ง

Chapter 1 Modern Marketing



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 1 Modern Marketing


Chapter 2 Strategic Marketing Planning



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 2 Strategic Marketing Planning


Chapter 3 Business Environment Analysis



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 3 Business Environment Analysis


Chapter 4 Market Situation Assessment



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 4 Market Situation Assessment


Chapter 5 Corporate-Level Strategic Planning



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 5 Corporate-Level Strategic Planning


Chapter 6 Business-Level Strategy Decision Making



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 6 Business-Level Strategy Decision Making


Chapter 7 Functional-Level Strategy



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 7 Functional-Level Strategy


Chapter 8 Competitive Marketing Strategies



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 8 Competitive Marketing Strategies


Chapter 9 Social Media Marketing



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 9 Social Media Marketing


Chapter 10 Digital Marketing Planning



วิดีโอการสอน

ดาวน์โหลดไฟล์เอกสาร

         ไฟล์นำเสนอ .pdf : Chapter 10 Digital Marketing Planning